Hjælp til handel og e-cigaretter

Alle bestillinger på gejser.dk samt Ship from Store ordrer lavet i vores fysiske butikker, bliver pakket og sendt fra vores lager ved hovedkontoret.

GEjSER ApS
Erhversparken Klank 3
8464 Galten.

For at lave en ordre, vælger du blot den/de varer, som du gerne vil have, og lægger dem i indkøbskurven. Du kan nu vælge at shoppe videre eller gå til betaling.

Ved betaling skal du skrive dine personlige oplysninger. (Sørg for at dobbelttjekke, at alt info er korrekt). Vælg derefter leveringsmetode, læs og acceptér handelsbetingelserne og tryk så ”Godkend og betal”.

Herefter åbner en beskyttet side op, hvor du skal indtaste dine kortoplysninger, så der betales, hvorefter din ordre vil blive oprettet og efterfølgende pakket og sendt. I første omgang bliver beløbet reserveret af banken og først trukket, når pakken er afsendt.

OBS: Grundet EU-lovgivning skal alle køb over 225,- kr. godkendes med MIT-ID eller SMS.

Når din ordre er afgivet, kan vi ikke tilføje flere produkter til din bestilling, men vi kan ændre varen/e, så længe beløbet ikke overskrider det reserverede beløb.

Har du glemt at tilføje en vare til din kurv, kan du kontakte vores kundeservice, så vi kan få sendt din nye ordre, sammen med den anden. Du bedes kontakte vores kundeservice hurtigst muligt efter bestilling. Er pakken først afsendt, kan der ikke ændres i ordren/e.

Find kontaktinfo og kontaktformular til kundeservice i bunden af denne side, eller kontakt os via chatfunktionen på hjemmesiden. Hvis du kontakter vores kundeservice, bedes du have dit ordrenummer klar, så vi nemt og hurtigt kan finde din ordre frem i vores system.

Hvis du ønsker at annullere din ordre, bedes du kontakte vores kundeservice, hurtigst muligt efter bestilling. Er pakken først afsendt, kan ordren ikke annulleres.

Find kontaktinfo og kontaktformular til kundeservice i bunden af denne side, eller kontakt os via chatfunktionen på hjemmesiden. Hvis du kontakter vores kundeservice, bedes du have dit ordrenummer klar, så vi nemt og hurtigt kan finde din ordre frem i vores system.

Når du har foretaget din ordre vil du med det samme kunne se en ordrebekræftelse på siden. Du vil også modtage en e-mail med bekræftelse på dit køb. Har du ikke modtaget dette, bedes du kontakte vores kundeservice for yderligere assistance.

Find kontaktinfo og kontaktformular til kundeservice i bunden af denne side, eller kontakt os via chatfunktionen på hjemmesiden. Hvis du kontakter vores kundeservice, bedes du have dit ordrenummer klar, så vi nemt og hurtigt kan finde din ordre frem i vores system.

Hvis du modtager en pakke hvor selve pakken ser forkert håndteret ud og er i dårlig stand, skal du tage et billede af den før du åbner den. Dette er vigtigt ift. vores dialog med det valgte fragtfirma om en eventuel erstatning.

Hvis varen indeni er beskadiget skal du ligeledes tage et billede af denne. Når du skal returnere en defekt vare købt på vores webshop, kan dette gøres via "Nem-retur".

Du kan starte din reklamation ved at klikke her.

Hvis du ønsker at ændre din leveringsadresse, bedes du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt. Hvis pakken først har forladt lageret kan vi ikke ændre adressen.

Find kontaktinfo og kontaktformular til kundeservice i bunden af denne side, eller kontakt os via chatfunktionen på hjemmesiden. Hvis du kontakter vores kundeservice, bedes du have dit ordrenummer klar, så vi nemt og hurtigt kan finde din ordre frem i vores system.

Vi tilstræber at sikre, at du modtager din ordre så hurtigt som muligt. Vi afsender din ordren samme dag, hvis du bestiller inden kl. 16.00 i hverdagene og kl. 14.00 i weekenden. Leveringstiden afhænger af, hvilket leveringsfirma du vælger:

DAO365 - 1-3 dage

Hvis du vil have dine varer leveret med DAO365 hjemmelevering, og du bestiller inden kl. 16:00 i hverdagene og 14:00 i weekenden, bliver din ordre pakket og sendt af sted samme dag. DAO365 fragter pakkerne om natten, så de ligger i din postkasse næste morgen. Alternativt hænger de pakken på hoveddøren, hvis den er for stor til postkassen, og hvis buddet vurderer, at det er forsvarligt.

Hvis det ikke er muligt at komme ind i din opgang, eller buddet af en anden grund er forhindret i at levere pakken, vil du modtage en SMS fra DAO365 om, hvor du kan afhente din pakke i en nærliggende DAO Pakkeshop. Husk at medbringe gyldigt ID samt den afhentningskode DAO365 har oplyst i SMS’en.

GLS - 1-2 hverdage

Hvis du bestiller inden kl. 16:00 i hverdage og inden 14:00 i weekender, vil din pakke blive afsendt samme dag. Du kan vælge levering med GLS fra kun 4,- kr.

Vælges GLS pakkeshop, bliver pakkerne leveret til en GLS pakkeshop, hvor du kan afhente din pakke i pakkeshoppen. Du vil modtage en sms eller mail, når din pakke er klar til afhentning. Hvis pakken ikke er afhentet efter 5 dage, vil den blive sendt retur. Husk gyldigt ID, så du kan legitimere dig selv, som retmæssig ejer, og få udleveret forsendelsen.

Obs: GLS afhenter ikke i weekender, så bliver pakken bestilt efter 16:00 om fredagen, eller i weekenden, vil den blive afhentet efterfølgende hverdag.

Ved GEjSER har du mulighed for at vælge levering både til pakkeshop og hjem til dig selv.

Du har mulighed for at vælge enten GLS eller DAO.

Priserne er henholdsvis:

Både DAO365 og GLS tilbyder track and trace, hvilket vil sige, at du kan spore og følge med i, hvor langt din pakke er. Forsendelsesnummer vil fremgå i ordrebekræftelsen du modtager, når du har gennemført en ordre.

Hvis det skulle ske, at du ikke modtager et forsendelsesnummer, bedes du kontakte vores kundeservice.

Find kontaktinfo og kontaktformular til kundeservice i bunden af denne side, eller kontakt os via chatfunktionen på hjemmesiden.

Hvis du kontakter vores kundeservice, bedes du have dit ordrenummer klar, så vi nemt og hurtigt kan finde din ordre frem i vores system.

DAO365 har oftest dag-til-dag levering, men kan i særtilfælde tage op til 3 dage om levering, og GLS garanterer en leveringstid på 1-3 dage hverdage. Hvis du ikke har modtaget din pakke efter den forventede leveringstid, bedes du tjekke din ordrebekræftelse, hvorvidt alle dine oplysninger er korrekte.

Du bedes nu kontakte det leveringsfirma du har valgt at benytte (husk forsendelsesnummer). Hvis dette ikke løser problemet, så kontakt vores kundeservice, og vi vil være behjælpelige med at løse problemet.

Find kontaktinfo og kontaktformular til kundeservice i bunden af denne side, eller kontakt os via chatfunktionen på hjemmesiden.

Hvis du kontakter vores kundeservice, bedes du have dit ordrenummer klar, så vi nemt og hurtigt kan finde din ordre frem i vores system.

Hvis du har købt et produkt via vores webshop, og du fortryder købet, skal du meddele os det senest 14 dage efter modtagelse af varen.

En returnering kan startes ved at klikke her.

Er varen ikke i original emballage, kan det muligvis udgøre en værdiforringelse.

Er varen taget i brug, vil du ved fortrydelse af købet kun få en del, eller intet, af købsbeløbet tilbagebetalt, afhængigt af varens værdi.

Obs: Varer købt via hjemmesiden, kan også returneres i vores fysiske butikker, ved fremvisning af faktura.

Kan du ikke finde denne, kan du kontakte vores kundeservice, som kan være behjælpelige med at finde den.

Med mindre andet er angivet direkte i beskrivelsen for en vare, så gælder det på alle varer, at du som køber hos GEjSER, har 2 års reklamationsret.

Såfremt en producent yder en længere frist for reklamationsret, er du naturligvis omfattet af denne frist.

Alle varer, der indenfor reklamationsrettens frist går i stykker eller ophører med at virke efter hensigten, vil blive repareret uden omkostninger for dig, med mindre varens defekt skyldes:

  • At du har betjent varen åbenlyst fejlagtigt.
  • At du har forsøgt at modificere eller ændre varen.
  • At du har misbrugt varen.

Du skal reklamere inden for rimelig tid efter at du har opdaget fejlen. Reklamerer du inden 2 måneder vil din reklamation altid være rettidig.

Vi har altid 3 måneders garanti på alle apparater.

GEjSER tilbyder, at du i stedet for reparation af den defekte vare kan vælge at modtage en tilsvarende vare.

Når du indenfor reklamationsrettens frist sender en vare til os med henblik på reparation, så vil de rimelige fragtomkostninger, som du i den forbindelse får, blive godtgjort af os, ved at vi refunderer beløbet til dig.

GEjSER tilbyder at dække returforsendelse, hvis du benytter dig af vores system "Nem-retur".

Du kan starte din reklamation ved at klikke her.

Ønsker du selv at stå for forsendelse når du fremsender varen til os, bør du gøre brug af fragtmand eller Post Nord.

Obs: Varer købt via hjemmesiden, kan også returneres i vores fysiske butikker, ved fremvisning af faktura.

Kan du ikke finde denne, kan du kontakte vores kundeservice, som kan være behjælpelige med at finde den.

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb.

Du kan benytte dig af vores retursystem "Nem-retur" når du ønsker at sende en vare retur.

Du kan starte din returforsendelse, ved at klikke her.

Benytter du dig ikke af "Nem-retur" skal du afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Du bedes vedlægge dit ordrenummer eller følgeseddel, da vi ellers ikke kan håndtere din returnering.

Varen kan returneres på adressen:

GEjSER ApS

Erhvervsparken Klank 3

8464 Galten

”Retur”


Vi anbefaler at bruge GLS eller PostNord, når du skal returnere en vare.

Obs: Vi kan ikke afhente pakker i pakkeshop, så du skal sikre dig, at pakken ikke afsendes til nærmeste pakkeshop, men til direkte levering.

Obs: Varer købt via hjemmesiden, kan også returneres i vores fysiske butikker, ved fremvisning af faktura.

Kan du ikke finde denne, kan du kontakte vores kundeservice, som kan være behjælpelige med at finde den.

Når du skal returnere en defekt vare købt på vores webshop, kan dette gøres via "Nem-retur".

Du kan starte din reklamation ved at klikke her.

Varen vil som hovedregel blive repareret eller ombyttet til en tilsvarende indenfor ca. en uge. Såfremt der forekommer specielle forhold, som gør det umuligt, at klare reparationen eller ombytningen indenfor en uge, kan det dog trække længere ud, og du vil blive oplyst herom.

Varen vil efter udbedring af defekten blive sendt til dig uden yderligere omkostninger for dig.

Er produktet købt i butik, kan "Nem-retur" ikke benyttes, og du skal enten selv stå for returnering eller kontakte kundeservice for hjælp til returnering.

Står du selv for returnering, bedes du sende varen til vores adresse:

GEjSER ApS

Erhvervsparken Klank 3

8464 Galten

”Retur”

Du skal vedlægge en fyldig fejlbeskrivelse af varens defekt, kontaktoplysninger, samt ordrenummer eller købskvittering.

Vi anbefaler at bruge GLS eller PostNord, når du skal returnere en vare.

Obs: Vi kan ikke afhente pakker i pakkeshop, så du skal sikre dig, at pakken ikke afsendes til nærmeste pakkeshop, men direkte levering.

Obs: Varer købt via hjemmesiden, kan også returneres i vores fysiske butikker, ved fremvisning af faktura.

Kan du ikke finde denne, kan du kontakte vores kundeservice, som kan være behjælpelige med at finde den.

Når du handler på gejser.dk, har du følgende muligheder for onlinebetaling:

- Mobilepay

- Dankort

- Visa Electron

- Mastercard

- VISA

- ViaBill


GEjSER trækker først pengene fra din konto, når vi har sendt varerne afsted fra vores lager.

Priserne på hjemmesiden vises altid i DKK.

Nej, gejser.dk har en indløsningsaftale med Nets, hvilket indebærer, at vi opfylder meget høje krav til sikkerheden på gejser.dk, og for at tilvejebringe en maksimal sikkerhed af dine betalingskortoplysninger, gemmer vi ikke disse oplysninger.

Vi beholder udelukkende en kvittering fra Nets, som gør, at vi kan trække det beløb, som du har accepteret.

Du kan nemt og hurtigt blive medlem af kundeklubben i vores fysiske butikker. Du bliver tilbudt medlemskab, når du handler i en GEjSER butik for første gang. Du bliver fordelskunde, når du opretter dig i klubben og det betyder at:

  • Vi gemmer dine boner for dig
  • Du optjener 5 % af dit købsbeløb ved hver handel*
  • Du kan spare de 5 % op til der er til en omgang gratis varer eller bruge dem ved dit næste køb.

*Gælder dog ikke på i forvejen nedsatte varer.

Vi sender meget få SMS'er ud om året. Foretager du ikke et køb 6 mdr. i træk, vil dine points dog bortfalde og din konto vil blive slettet, i henhold til persondataloven. Du vil dog få en reminder på SMS, inden at din kundeklub konto, vil blive deaktiveret.

Obs: Butikskundeklub kan ikke bruges ved handel i webshop!

Ved at downloade vores GEjSER kundeklub app til din mobiltelefon, kan du selv holde øje med dine optjente point, samt alle dine kvitteringer.

Som medlem af webshoppens kundeklub, gør du livet nemmere for dig selv. Her kan du oprette dig med navn og adresse, så du slipper for at taste dem ind hver gang du vil lave en bestilling. Du kan selv følge med i din ordrestatus og du får et godt overblik over, hvad du har bestilt og således over, hvad du evt. mangler at bestille. Du har muligheden for at genbestille en tidligere ordre uden at skulle igennem hele bestillingsprocessen på ny. De vigtigste fordele ved at være medlem af klubben:

  • Du får nemt overblik over ordrestatus
  • Vi gemmer dine boner for dig
  • Nem genbestilling

Obs: Denne kundeklub er ikke koblet sammen med butikskundeklubben så du får ikke de 5 % rabat ved at handle på webshoppen.

Der arbejdes på at koble den fysiske kundeklub sammen med webshoppen. Dette er dog ikke teknisk muligt i øjeblikket. Du vil blive spurgt om du vil registreres i kundeklubben, når du lægger et produkt i kurven og går til indkøbskurven.

Under Email og kodeord boksen finder du et tekst link: Glemt adgangskode (Eksempel markeret med gul).



Når du trykker på "Glemt adgangskode", bliver du bedt om at skrive din e-mail, og derefter trykke på "Gendan Kodeord". Du vil herefter modtage en e-mail med yderligere instruktioner til gendannelse af ny kode.

Hvis du stadigvæk oplever problemer, kan du kontakte vores kundeservice, som kan hjælpe dig med at nulstille din kode.

Du kan inde på hvert enkelt produkt, se om din nærmeste butik har en specifik vare på lager.

Hvis du har et spørgsmål, som du ikke kan finde svar på, på vores "Ofte stillede spørgsmål" side, skal du være mere end velkommen, til at kontakte vores kompetente kundeservice. Dette kan gøres på følgende måde:

  • Kontaktformularen her på "Ofte stillede spørgsmål" siden.
  • Chat på hjemmesiden (åben fra 09:00 - 16:00, man-fre)
  • Email: [email protected]
  • Tlf: 26 22 07 07

Ringer du før 09:00 eller efter 16:00 i hverdage, eller i weekenden, vil nogle henvendelser først kunne håndteres den efterfølgende hverdag.

Giv et kald

+45 26 22 07 07

Åbningstider

Hverdage 08-22 & Weekend 09-15

Fandt ikke hvad du ledte efter?

Har du brug for hjælp eller mangler du hurtig svar på dit spørgsmål, så kontakt os endelig - Vores rare kundeservice er altid glade for at hjælpe!